onsdag 10. oktober 2012

Jeg har fått tak i en mini gine Hurra!

Endelig har jeg fått tak i en mini gine. Det har jeg ønsket meg sååå lenge. Det er  langt mellom dem her  i løandet og hvis  man finner så er de enten svindyre eller stygge.  Beste av alt med denne er at det er en type jeg  kan forandre på etter som jeg vil. Yay!


Passer perfekt inn hos  meg. :)

En del vil jeg  kanskje ha den lysblå eller sort eller skikkelig patinert. Nema  problema. 


Jeg har fått tak i ginen på scrapcrafts4you.no en norsk nettbutikk.
Papiret jeg har dekorert med fant jeg også der. Stilig!


Kan ikke bli så mye mere vintage shabby chic enn dette. :)

Her er direkte link til ginen . 
Jeg har malt foten og toppen med hvit akrylmaling og deretter hatt på krakelering.  

Ellers har jeg ikke gjort annet i huset nå enn å dekorere til høsten. Skal få laget noen ny gresskar a la de jeg  lagde i fjor. De ble veldig populære. Bare tiden nå strekker til.


I got this dressform from the shop I am linking to above. i have decopauged it with this gorgeous newspaper look a like paper. Perfect colors for my home, vintage shabby chic. Best part is that I can alter it again, in whatever style i choose. This shop also sends abroad. Thats also a good thing. :)

I gotta go, hubby is  home and I suspect he is  hungry and wants dinner. If I just can manage to get my but out of  my craftroom LOL:)


xoxo

Lineca






2 kommentarer:

  1. Your mannequin looks fantastic on your table. It makes a beautiful vignette.

    SvarSlett
  2. Heia Line Cathrin, bare innom for å ønske deg ei fortsatt fin jul <3
    Er ikke kommet helt i siget enda men håper vi blogges på nyåret :)

    Juleklem fra meg

    SvarSlett

koselige kommentarer.