mandag 19. desember 2011

Keep calm and carry on før jul

Kjapper einn toget innlægg herre. :)
Jeg har ikke tid til å sitte ved pcn. Jeg har akkurat fullført siste  strøk på første halvdelen av  kjøkkenet. Veggen med vannutaket og mot veien gjenstår. Rørleggeren kommer og plomberer igjen rørerene i morgen. Da kan vi begynne der også. Gulvet blir lagt på Torsdag. Hele huset skal ryddes og vaskes( kattvask!) og fikses til jul så godt en kan i løpet av uka også.  Vi har et ekstra vannutak på badet så vi får til å sette oppvaskmaskina der. Det hjelper betraktelig  på kjøkkenløs jul gitt. Får plass til å legge en plate på toppen og vips så har vi plass til kaffetrakteren så da er all gulle godt. :-)
Vi har nå helt nytt el-anlegg i huset. WOW!!!!!! 


I have to make a very short post today.I dont have time. Just finished first haf of the  kitchen painting.The rest is to be started on as soon as the plumber have been here and shut of the kitchen sink pipes, wich he does tomorrow. The whole house is to be fixed before christmas. it looks like hell. But who cares.  We shall put our dishwasher in the bathroom and the a christmas without a kitchen is a lot easier. We can put the cofeeemaker on top of it hten everyone  in this house is imidiately happy. :)
The electritian have finished his work and we  have now a complete new el. system in our house. WOW!!!




Best å følge det rådet her tenker  jeg. ;o)
Førjulsklem!
I'd better follow this advice right? ;o)
Christmashug!






6 kommentarer:

  1. Beautiful display! Everything fits perfectly!!!

    Jeanine

    SvarSlett
  2. Vi skifta hele det elektriske anlegget her i huset for noen år siden.det ble en kostbar affære,men det er verdt hver krone.
    Nå begynner faktisk julefreden å senke seg over heimen.Siste innspurt i dag,Tonny måtte steke opp en god del Krumkaker til...de første forsvant på ett pussig vis..hehe.Nå er det bare å pynte juletreet som står igjen.Golv vask regnes IKKE:Det må gjøres hver dag med tre hunder i hus.
    Da vil jeg bare få ønske deg og dine en riktig god jul Lineca.Ta godt vare på deg selv,å hils gubben..

    SvarSlett
  3. Så spennende med nytt kjøkken!!!! Gleder meg til bilder:)

    Håper du rekker å nyte litt også...ønsker deg en herlig jul!

    Stooor klem!

    SvarSlett
  4. so happy for you that your kitchen is coming along so well! Merry Xmas Cathryn!

    SvarSlett
  5. Hei Line Cathrin :)
    Skjønner godt at du har mye å gjøre
    ja, men så deilig og kjekt det skal
    bli med ferdig kjøkken ღ Jeg kommer
    nok til å titte innom flere ganger
    her mot jul og i julen, men med en
    veldig dårlig form for tiden, så er
    det ikke sikkert jeg får til å legge
    igjen en kommentar ღ så jeg ønsker
    deg en riktig GOD JUL med det samme
    jeg er her :) Gleder meg til å se
    bilder fra kjøkkenet ditt... Ha en
    fortsatt fin uke, stor klem fra Mette

    SvarSlett
  6. Hoff :O Skjønner du ikke er helt i mål ja ;) Men du skal se at på lille julaften er alt såååå fint og flott!! Bare tull å vaske så nøye i mørketiden...ingen legger merke til det uansett :P Ønsker deg en strålende og avslappende julitillfelle jeg ikke rekker meg på flere blogg runder
    klem Tove

    SvarSlett

koselige kommentarer.