lørdag 17. desember 2011

En liten rosa malegris- a pink painter

God morgen folkens!
I dag er  jeg oppe til rett tid , endelig, det er  lenge siden nå. Utrolig hva man klarer når man vet man må gjøre noe spesielt. Søvnproblemer er ikke enkelt å ha, men man blir snodig nok vant med det. Man godtar det etterhvert på en måte når man vet man er syk. I dag skal vi hjelpe min lillesøster med å flytte. Jaja man kan ikke si livet er  kjedelig i alle fall.  :))
 I går ble vi ferdig med å grunne  langveggen på kjøkkenet. Veggen med vasken gjenstår. Rørleggeren kommer  på Tirsdag eller Onsdag for å plumere igjen rørene. Vasken blir ikke installert før etter jul. Vi har funnet en løsning dog. Vi setter oppvaskmaskina på badet.Der har vi nemlig ekstra vannutak, det letter situasjonen betraktelig. Papptallerkner og plastkopper skal nok også hjelpe på tenker  jeg.:)
I går etter mye stress og styr fant jeg ut at litt rødvin ville gjøre susen for å slappe av. Det ble litt moro ut av det på facebook fordi jeg lurte på om det var  lurest å ta vinen før eller etter grunninga. Det ble konkluderte at rosa grunning sikkert ble bra det også.  Mine  maleklær er også knallrosa, mmm lekkert. Så et bilde av vroomen med  litt vin innabords som maler måtte til.

Good morning guys!
Today I am up at the right time. It is great how much one manage when one knows how important it is. Sleeping problems is though, but one gets to accept it a bit when one know that it is because of illness.
Yesterday we finished priming the  long wall on the  kitchen. The plummer comes on Tuesday or Wednesday to blind of the  waterpipes for the kitchen sink So we can do that wall also. The dishwasher will be places in the bathroom, we have the  possibility to do that, so then we do it. Today we are going to help my little sis to move. Well well on can not say life is boring. :)) Yesterday I put up a pretty picture of  me painting with my pink ( not very nice workclothes) had also a glass of redwine, som my friends concluded that pink primer would be just fine. Lol! :))





Typisk så er det - 9 Celcisus i dag. Første skikkelig kalde dagen i vinter. Slik var det når vi flytta også.  Brrrr...
En kopp kaffe til så blir det action her. Ha en glimrende dag alle sammen!:)


Typical is it the very first really cold day this winter. About 20 in Fahrenheit I think it is. Brrr..
One moore cup of coffe and then it's off to action. Have a wonderful day everyone!










2 kommentarer:

  1. Jeg må ærlig innrømme, Line Cathrin, at jeg er glad det ikke er jeg som skal pusse opp. Har gjort det altfor mye opp gjennom årene. Men, gleden er stor når resultatet er ferdig, så du kan bare glede deg, for jeg er sikker på at det blir kjempefint.
    Mange klemmer fra Kirsten Reinertsen

    SvarSlett
  2. kjære søte lille deg,det er vel det man kaller "painting with style???";)
    toveklem:)

    SvarSlett

koselige kommentarer.