onsdag 12. oktober 2011

Vakre lys og blonder- Beautiful lights and laces

Jeg synes ikke disse bildene trenger så mange ord  jeg. Lyset heter Glow lite. Hvilket du kan få kjøpt av Isabel. Kontakt informasjon til henne har jeg. Lysene ble helt supre til Lysmavebeltene og rosene mine. Vi sukket godt begge to når jeg tok disse bildene.:) Synes det ble så vakkert.

I dont feel this pictures needs a lot of words. The name of the light is Glow lite. Wich you can buy from Isabel. I have contact information to her if you need it.   The light really enhanced my candle belts and roses. We bought sighed a  lot when I took this pictures. :) It is so beautiful.







Siste  med et Led  lys.Genialt det  også. 
Last one is a Led  light.Genius light that also.


Jeg  har flere slike armbånd til salgs. 
Det på siste bildet stakk Isabel av med, men jeg kan lage flere lignende. 

I have moore of the candle belts.
The one  on the last picture Isabel bought but I can make moore very similar.



På bordet ligger det jeg har for salg akkurat nå. En del ting har jeg enda  ikke lagt ut for salg men jeg skal gjøre det i dag. Jeg legger det på Etsy.  Nå skal jeg gå å sy flere gresskar. De passer supert til shabby chic og fransk landstil, vakkert høst dekorasjon.  Gresskarene er vist på de første bildene.

On the table is what I have for sale at the moment. It is a lot of stuff I have not uploaded yet but I will do this today.  Some are on my  Shabbylishious blog shop
 Now I am off to make moore pumkins.Haul me if you want me to make you some belts. The pumpkins will be uploaded later.  ( They are shown on the first photos. Perfect autumn deco for shabby chic and french countryliving style.





5 kommentarer:

  1. Så fine lys :)
    Ha ein fin dag :)
    Hilsen Grete

    SvarSlett
  2. Oh Soooo many beautiful whites!! Love them all!

    Thanks for tip on digital pics. I sent you an email

    blessings
    barbara jean

    SvarSlett
  3. Hei Line Cathrin :)
    Så vakkert ღ…. du lager bare de mest fantastiske
    flotte tingene her…. Flinke du :) Lurte på hva du
    tar for gresskarene? – virkelig skjønne…
    Tusen takk for alltid så koselige kommentarer hos
    meg, og så ønsker jeg deg en fortsatt fin kveld.
    Stor klem fra Mette

    SvarSlett
  4. Nydelig!!!
    Du er så dyktig...Kjempefine ting du har laget!
    Ha en fiiiin dag:)
    Klem Caroline

    SvarSlett
  5. interiørbloggen fossestua tipset meg om lysmagebeltene og dem er nydelige :)
    Isabel Partylite

    SvarSlett

koselige kommentarer.