mandag 10. oktober 2011

Stor oppdatering på blogshopen-big update on my blogshop

Heisann! Her i trivelige trøndelag er det  rufse tufse vær så da ble det ordnings  på å få tatt bilder og fått lagt  inn i blogshoppen min. Jeg legger ting der først nå. De blir liggende i to dager før jeg fører de over på Etsy shoppen. Dette fordi det er flere som synes Etsy og Pay pal er litt skummelt. Så det er  bare litt kundeservice så å si. 2 bookbundles, 2 forskjellige  lysmagebelter en drøss  med tags til julegaver. De er lagt ut i to pakker men kan kjøpes enkeltvis. Det er snart jul og da tenkte jeg at tags ville være kjekt å kunne kjøpe. Har da vært  i full jobb selv og vet  hvor irriterende det er å ikke ha tid til å lage  unike  pene gaver på grunn av tidsklemma. Så derfor har  jeg laget noen tags. Gode priser også til håndlaget å være er det også.

Shabbylishious blogshop














This post is all about a  update om my blogshop. Since a  lot of norwegians find Etsy and paypal a bit scary I offer them the possibility to buy my stuff trough my blogshop. They will be there for two days if they are  not sold then, I transfer them to my Etsy shop. My prizes is good, keeping  in mind my stuff is handmade and unique.

Jeg har hatt det utrolig morsomt de siste dagene. Hobbykroken på soverommet  mitt er ferdig. Ja vil skal male soverommet og også kommoden på bildet her etterhvert. I mitt  lille  hue  i løpet av vinteren men det vet ikke gemalen noe om enda. Han fikk varsel om at sengehimmel skal på plass forleden. Greit å forberede  han litt  på den der tenkte  jeg  hihi ;-)) Skal vise frem noe  jeg  lagde  i går  i morgen. Er så fornøyd. Ja  det har  noe  med  jul og gjøre. Det er  nemlig  ikke så lenge til lenger.

I have had tons of fun in my little artstudio nook i our bedroom lately. We shall paint the bedroom and the dresser on the picture of course during the winter. My hubby does not know this yet though. I'd better warn him about it so he have time to adjust.( men!.....) He got a  bed canopy warning some days ago.. I better prepare him for things like this, especially when it comes to our bedroom. :-))
I made something yesterday wich I am so happy with. I will show it tomorrow. Yes it has everything to do with christmas. After all it is not so long until christmas is upon us now..

Ah my blogshop is  here btw. :)

Shabbylishious blogshop











8 kommentarer:

  1. Wow! så mye fint du lager - skikkelig kreativ!
    Deilig å ha en hobbykrok som alltid er klar til bruk;)
    Ha en fin mandag!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. hildrande du sååå flink du er da!!!!!!!!!!!!Ikke bare til å skape ting,men til å skape tid til å skape ting.det er mitt deilemma.men det kan jo ha en sammenheng med for mye datatid kanskje??*lol*
    stakkars gemalen din som han skal få gjennomgå.sengehimmel først.maling og styr og stell etterhvert.men du...jeg pleier å si det slik:
    a)til ungene:en fornøyd mamma er en kjekk mamma (som regel et hint:la meg nå få ta meg en runde i en butikk til rampeunger)
    b)en fornøyd kjerring er en kjekk kjerring
    (også hint:kan ikke vi kjøpe sånn og sånn eller gjøre spnn og sånn,eller skal vi ikke lage en unge til eller hva med å gifte oss)
    Misbruk ordene videre...er du fornøyd så drypper det nok på gemalen også:)))
    Regner det like mye hos deg som hos meg mon tro?
    toveklem:)

    SvarSlett
  3. Hei du! Kjempeflotte nye produkter som dukker opp i butikken din! Jeg får ikke til å trykke på den Etsy-butikk-lenken din som ligger helt til høyre. Er det noe feil, eller er det hos meg feilen ligger?

    SvarSlett
  4. Anna da tror jeg feilen er hos deg ja. Link her: http://www.etsy.com/shop/Lineca?ref=si_shop

    Disse tingene i dag la jeg ut på blogshoppen da så du finner ikke disse på etsy før eventuelt onsdag hvis de da ikke er solgt. :)

    SvarSlett
  5. Så fliiiink du er!:) Og så heldig du er som har egen hobbykrok! Det ønsker jeg meg også! Nå står symaskinen på spisebordet sammen med alt av ideer jeg har som etterhvert skal bli julegaver og diverse. Så det blir tv middager fra nå av:P haha

    SvarSlett
  6. Her var det mange fine ting du hadde laget!!!
    Greit med litt hjemmelagede tags nå til jul ja...
    Så fint du hadde det på hobbyrommet:)
    Ha en fin uke!
    Klem Caroline

    SvarSlett
  7. Så flink du er!!
    Og det må være inspirerende å ha en slik krok å skape ting i!!
    Hyggelig at du syns det er bra med en variert blogg.. Enig med du, jeg liker også at det er litt forskjellige tema i blogger, så lenge det ikke "oser politikk"..,men holder seg til en viss grad innenfor interiør,hus & hjem..,og livet omkring..
    Og når det gjelder ungkarskvinnen, så syns jeg også det var trist at Ames gikk ut, han var såååå søt! Men, han var nok litt for søt for henne....
    Hvem det blir? Ja, si det du..... vi får vel vente i spenning!
    Ha en fin kveld!
    klem

    SvarSlett
  8. Heia Line Cathrin :)
    Du har vunnet på min giveaway, navnet ditt sto visst usynelig på den hylla likevel :))
    Mail meg adressen din så skal jeg få den i posten før helga :))

    Klem Mette :))

    SvarSlett

koselige kommentarer.