mandag 29. august 2011

Romantikk Romance


Noen bilder trenger ikke så mange ord.
Some pictures dont need a lot of words.











Takk for god bedring ønskene i forrige innlegg. Jeg er noe bedre nå. Selv om jeg ikke er i den beste skravleform så kunne jeg jo i det minste dykke ned i bilde arkivet mitt og finne noen bilder til dere. Håper de får frem smilet.Stor  klem!

Thank you for your well wishes in my last post. I feel a little better now. Even if I am not so talkative at the  moment at least I could dive down into my photo archive and dig out some shots for you.  Hope they make you smile. Big hug!



9 kommentarer:

  1. Nydelige, romantiske bilder :) Regner med det er selvplukkede blomster fra den vakre hagen din....lurer litt på de skruene da... ;) Vakker blonderose du viser også. Ble så glad for de blondearmbåndene jeg vant hos deg! Takkeinnlegg kommer...bedre sent en aldri, ikke sant? Har flere jeg må takke...den ene pakken vant jeg allerede i mai *skjemmest*.
    Ønsker deg god bedring, vennen.
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  2. Kjempefine bilder du viser frem:) God bedring! Klem til deg:)

    SvarSlett
  3. Heia, koselig at du er tilbake. Nydelige bilder fra deg.

    Det er lov å synes synd på seg selv i blandt, håper det bedrer seg snart.

    Ha ei fin uke

    Klem

    SvarSlett
  4. ja det har du helt rett i , noen bilder trenger ikke tekst...dette var nydelig fint og utrolig stemningsfulle bilder...det er jo det de sier...et bilde sier mer en tusen ord :)))

    Og masse masse god bedring til deg *klem*

    SvarSlett
  5. Herlige bilder. God bedring til deg, Line Cathrin.
    Klem fra Kirsten Reinertsen

    SvarSlett
  6. Så flotte bilder.
    Godt du er på bedringenesvei:-)

    Hagen din og Nina sin er så flotte og fine. Misunnelig......???...jeg ......nei:-)

    Klem Synnøve, fra Synnøvesheim

    SvarSlett
  7. Det er så sant! Nydelige bilder - sarte, skjøre... og veldig romantiske. Du kan styling du! :) Synd du ikke er bra, så ønsker deg riktig god bedring!!!

    Sånn litt på siden: betennelse i hoftene...er det litt tannpineaktig smerte? Etter at jeg leste hos deg har jeg begynt å lure på om jeg har det selv. Vondt når jeg ligger, vondt når jeg går. Går greit i spesielle stillinger. Har vurdert å gå til legen, men føler meg ikke sååå syk om du skjønner, man skal jo helst være halvdød for å gå dit! ;-)

    SvarSlett
  8. Godt du er bedre!!!Noe skitt å være syk!!!
    Men nydelige bilder,ble i godt humør av dem jeg!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett

koselige kommentarer.