søndag 19. juni 2011

Utslitt- exhausted

Hjemme igjen etter to meget begivenhetsrike dager med hageselskapets årlige representatskapsmøte. Ikke akkurat en setting som man får nok søvn i. Man mister totalt evnen til sengevet g  lakeskrekken herjer progressivts med latter anfall og  ehm drinker??? ;-)
Har skjedd noe på blogger siden siste  post ser jeg. Nytt format på innleggskrivinga. Uvant men en venner seg vel til det og som alt annet etter litt fumling.

I morgen trekker jeg give awayen min. Så i dag er siste sjanse til å bli med.

Give away

Husk at de uten egen blogg også kan få flere enn et lodd fordi de kan poste  om give awayen på facebook eller twitter også. :)

I am home after a weekend with very little rest. Gardners tend to get afraid of their beds acoording to the  laughs and the drinks so there has been little sleep this weekend.  Tmorrow I draw my give away so now is the last chance to join in. Remember nn bloggers can get moore than one ticket also by posting on Facebook or twitter.:)

Siden jeg har hatt en helg i hagens tegn er det fint lite jeg jeg oppdatere med bildemessig her hjemme. Men jeg kan fortelle. Kom hjem til ryddet ( vel så godt som et mannfolk og en 14 åring klarer å rydde et hus i kaostilstand) stuen og soverommet hadde flyttet helt av seg selv. Så deilig. Arbeide  i hagen var også gjort, at jeg ble glad når jeg kom hjem med underskudd på søvn kan man trygt si. :)

Since I have been away and been with gardeners all weekend there is little picturevise and  updated to show from the house. But my hubby and son had done a lot of things inside and outside the house while i was good. Very happy for that. :)

Jeg skal sy puter til gutta boys. Det blir ikke  i min stil hehe. Det blir nok helle noe a la dette tenker jeg. ;-)
Husker ikke hvor jeg fant bildet. Jeg skal nok få til noe a la dette  ved  hjelp av trykemerker tenker jeg. trykk på bildet og se det i stort format, morsom tekst. :)




I am about to make so cushions for the boys's rooms. They will not be my style thats for certain. ;-) Found this cushions somewhere dunno where but with som iron on paper I think I can make something similar. look at the picture in big size, the texts  is fun.


Gutterom er jo morsomt å lage til, aller helst ville  jeg ha gitt de en litt indistuell stil men merkelige nok så vil minste mann ha det VELDIG! moderne. skjønner ikke det jeg. ;-)

Boysrooms are fun to make. i would have preferrred to make them in some industrial junk style but  the youngest one preferst very modern styl. Why is that? ;-)

Føler ikke for å gjøre ett plukk i grunn. Har sovet to timer siden jeg kom hjem igjen for å ta igjen litt men jeg må får baken i gir. Pcn står nemlig igjen på tv stua som nå har blitt vårt soverom. Gemalen skal på jobb  i morra så om jeg vil ha pc  i kveld så må jeg begynne. Huff.

Dont feel like doing anything today. Sleept two hours after I came home to catch up a bit on the sleep, but I have to get my bottom moving. My computer is still in the tv room that now has turned into our master bedroom so if I want to have any computers later tonight ( hubby is going to bed earlier than me) then I have to start the move. Dont look forward to it thought. Sigh..




Ta daaaaa tudeluuu!


3 kommentarer:

  1. Hustrig bilde på slutten, du er vel ikke sååå sliten:O)) Skjønner du har hatt trivelige og slitsomme dager, kan ofte gå hånd i hånd det;)
    Ha ei flott ny uke med ny energi, klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Det der med lakenskrekken kjenner jeg godt igjen:) Du har en utrolig koselig blogg. Har scrollet meg nedover å lest, sett og lest enda litt til. Fantastisk:)

    SvarSlett
  3. That first cushion is great....but i see a Trojan (smile)...so watch out!

    The "blue"bedroom is greast.Blue is my color.

    Love,
    Agnes

    SvarSlett

koselige kommentarer.