onsdag 1. juni 2011

Shabbylishious give away

Bloggen er 2 år og det må feires. Jeg har  fått mange hyggelige lesere og koselige kommenterer. Det er stas. :)
My blog is 2 years old and that must be celebrated. I have many nice readers wich leaves me with a lot of cosy comments.



Du får 1 lodd for hver ting du gjør.

*Kommentere under innlegget. Det må du gjøre uansett, for å bli med.
* Poste om give awayen med bildet ovenfor i et innlegg i bloggen din.
*Poste bildelink til give awayen i margen på bloggen din.
*Bli følger.
*Poste link til give awayen på facebook/ twitter hvis du er der.

Totalt kan man få 5 lodd.

 Trekning 20 Juni

You get 1 ticket for each thing you do.


*Comment under this post. That you must do to enter anyway.
*Tell about the give away in a post in your blog.
*Post a picture link on the sides of your blog.
*Be a follower.
*Post an link and tell about the give away on your  facebook/ twitter  if you are there.

You can get 5 tickets in total.

The give away is open for all. Hence the english. ;-)

I draw the winners the 20th of June

Hva  kan du vinne?

Håndsydde roser som kan brukes til mye, Pynt på lysestaker, magebånd til gardiner, henges hvor som helst eller legges til pynt på et fat. Bare fantasien setter grenser. Likeså har jeg laget armbånd. Passer fantastisk til klær i shabby chic stil eller som jeg har gjort på bildene, mavebelter til lys, husk brannfaren!

This is  what you can win.

Handmade roses by me, wich can be used in several ways. Decorative on candles ( mind the fire hazard!! ) 
You can hang this everywhere, shelves etc even put the on a tray on the table. The bracelets may be used on candles, but they are made to look stunning with clothes in the shabby chic style. 

Bracelets/ armbånd




Roses

Taken!

Left one taken!

Taken!

These two are not for hanging.



1 premie får velge 3 ting.
2 premie 2 ting. 
3 premie 1 ting. 
Plass 4 til 10 vil også få en  armbånd som jeg plukker ut.
Mange vinner sjanser med andre ord. :)


1 prize may pick 3 items of choice.
2 prixe may pick 2 of choice. 
3 place may pick 1 of choice.

Places from 4 to 10 will also recive a  bracelet picked by me. A lot of winning chances!

Håper du blir med på moroa !
I hope you join in on the fun!


86 kommentarer:

  1. Hei ! Klart eg vil vere med å feire deg. Ta 3 lodd eg (kommentar, følger og billedlink)
    Nydelige premier. Ha ein fin kveld.

    SvarSlett
  2. Hei og hå Line cathrin :) Ja takk, 5 lodd ;))) Skrevet her, innlegg på bloggen, bildelink i margen, følger og link på FB. Kjempeflott blogg :) Du lagar utrulig flotte ting :)

    SvarSlett
  3. Denne kan jeg ikke gå glipp av, bare elsker tingene du lager ! ♥ Jeg tar 3 lodd jeg da og krysser fingrene, tvi tvi... Kommenterer, deler på "Hvit Romantikk" på facebook og følger. Mulig jeg kommer tilbake og trekker to lodd til når jeg får tid til å legge inn bildelink og innlegg. ;) Reiser bort et par dager i morgen.

    Ha en strålende dag videre kjære deg ! ♥

    God klem fra Anette

    SvarSlett
  4. Heisann :-)

    ════ ೋღTakk for titten i en koselig blogg. Takker ja til 3stk lodd og vil gjerne få være med i trekningen din om deflotte gavene :o) Ha en riktig finkveld!ღೋ ════

    Mvh Merete (m-korsg@online.no)

    SvarSlett
  5. Så flott give away , vil veldig gjerne være med på den. <3

    Da har jeg gjort alt, og sitter igjen med 5 lodd(og krysser fingrene for at nettop JEG vinner en av dine vakre produkter)

    SvarSlett
  6. Det blir to lodd på meg, tror jeg!!! Jeg tror at jeg er følger også, he-he. Klemz grethe

    SvarSlett
  7. Utrolig nydelige ting du gir bort, å selfølgelig vil jeg være meg, gleder meg allerede som en unge, hehe,:)
    Det blir full pott til meg, hele 5 lodd-jippi <3

    Klemz fra Ingrid <3

    SvarSlett
  8. Artig - jeg er helt klart med.
    3 lykkelodd min vei:) (kommentar, følger og bildelink)

    SvarSlett
  9. Å ja... så klart jeg er med!
    Kjempefine ting du har laget Line Cathrin!!!
    3 lodd på meg takk .(komm.,følger og link)
    Klem Anne
    (giveaway hos meg og ...)

    SvarSlett
  10. Så nydelige ting:) Jeg er med 3 lodd på meg
    Gro Kåsmoli
    grkaas@online.no

    SvarSlett
  11. Klart jeg blir med å feire dine 2 år!
    Jeg tar 2 lodd og håper på hell og lykke;)..nydelige premier!
    Vi satser på litt fint vær i helga, så kos deg masse, klem fra meg;)

    SvarSlett
  12. Happy 2 Years!!!

    I just love your blog!! And how fun would it be if I decorate your house and you could do mine!!!!!!

    I added your Giveaway link on my blog!!

    And I already am a follower!! Of course!!!

    SvarSlett
  13. Så flott giveaway! Nydelige de delikate blonderosene og armbåndene du lager :) Prøver lykken med 3 lodd, for følger-kommentar og link i sidemenyen på bloggen min :)
    Tvi tvi til meg!
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  14. Helt nydelige ting du lager! HåperHåperHåper jeg vinner! Haaaaar så lyst på<3<3<3 Kommenterer og linker jeg;) 2 lodd da. Krysser fingrene så det knaker;) Klem

    SvarSlett
  15. Congratulations!!!
    And thanks for such a ownderful giveaway!
    So many beautiful treasures!

    blessings and thanks for visiting my place.

    barbara jean

    SvarSlett
  16. Nyfunnet blogg - med giveaway!! Hurra..

    Jeg slenger inn 3 lodd og håper på det beste

    1.lodd for kommentar
    2.lodd for å legge til som følger
    3.lodd for å linke fra facebook.

    Om jeg vinner eller ikke - denne bloggen er nok en innspirasjonskilde

    Jørn

    SvarSlett
  17. Hei!
    Jeg blir med, 1 lodd :)

    mf.i@hotmail.com

    SvarSlett
  18. Hei hei shabby fine dama;);)

    En stund siden jeg har vært innom nå:P Så mye å gjøre om dagen og såå mange blogger jeg skulle besøkt. men ble minnet på deg nå av Anette:)

    Nydelig GA, vil gjerne være med. Tar 2 lodd jeg da, er jo følger:)

    Ønsker deg en god langhelg:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  19. Vil gjerne være med i trekningen
    din og feire 2 års dagen til
    bloggen din :)
    Jeg tar 3 lodd, er følger og
    legger ut link på bloggen min

    Ønsker deg en kjempeflott helg,
    Line-Cathrin ღ Klem fra Mette

    SvarSlett
  20. Dér tabte jeg lige kæben. Fy føj da så lækkert. Savle. Savle. Krammer til dig fra mig. Lotte

    SvarSlett
  21. Hei på deg :)
    Vil selfølgelig være med i trekningen av de nydelige tingene du lager, er bare så flink :)
    Prøver meg på 3 lodd jeg da (følger, kommentar å så linker jeg til min blogg)

    Ha en fortsatt fin dag
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  22. Hi there!

    What a great give-away!
    I want to go for the 5!
    I follow you already because i really like your blog, it's inspires me a lot!
    Wish you a nice weekend.

    Lots of lovely greetings,
    Monique

    SvarSlett
  23. Here is my facebookadress: http://www.facebook.com/pages/Barneveld/De-Jonge-Woont/122310711142721
    So you can check it if i really took the 5 steps, LOL

    Greetings,
    Monique

    SvarSlett
  24. jeg deltar med 2 lodd :D har delt link på facebook :) Rannveig Kh (rankh@hotmail.no)

    SvarSlett
  25. Nydelig, nydelig. Jeg vil gjerne være med. Jeg følger deg via blogglisten min. Da blir det kanskje 2 lodd.Klem

    SvarSlett
  26. Hej

    Tak for kommentar på min blog :-)

    Naturligvis er jeg med på din give away. Jeg tager 3 stk - følge, billede og kommentar

    Dine blomster er bare så skønne og unikke, og dem jeg allerede har købt, er jeg meget glade for.

    Hav en dejlig dag
    Klem

    SvarSlett
  27. Hi Line Cathrin,
    happy Blogeversary and many more to come!!
    What a generous and oh so shabbylishious giveaway!!Would love to win one of your beautiful
    cretions.I'm a follower and I'll post your giveaway on my sidebar.Since I'm not on facebook - can't do that.
    Have a wonderful weekend.
    Hugs,
    Marie - Lost Bird Studio

    SvarSlett
  28. Hei hei=)
    Blir med på give awayen din med 3 lodd jeg=) Kommentar, følger og bildelink på bloggen min.

    Ha en koselig helg=)
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  29. 1 lodd på meg :-)

    SvarSlett
  30. Oh my gosh, your pieces are SO beautiful!!! WOW! I am your newest follower and thanks so much for coming to visit me!
    XO
    Cindy

    SvarSlett
  31. Gratulerer med 2-årsfeiring!!
    Flotte premier du har:)
    God helg til deg!

    SvarSlett
  32. Gratulerer så masse med jubileet!
    Jeg blir med og feirer, og prøver lykken med tre lodd ;) Følger er jeg fra før av, og jeg kommenterer og linker på fb :)

    Denne gangen synes, beskjeden som jeg er, at jeg fortjener å vinne! ;)
    Du lager så mye nydelig!

    KLemmer i fleng

    SvarSlett
  33. Jeg vil gjerne være med med 2 lodd :)

    SvarSlett
  34. Såååååå snill du er da - for en fantastisk giveaway!!! Klart jeg vil være med på dette, og krysser fingrene!!!

    Ønsker deg en super ny uke!

    Goklem fra Hildegunn

    SvarSlett
  35. LOVE your blog!!
    Mark
    room363.net

    SvarSlett
  36. I love what you do with the candles. Very lovely indeed! I will post on my blog and will put you in my sidebar, also I am a new follower, so would love to be entered in your drawing!

    SvarSlett
  37. Jeg vil gjerne være med og tar 2 lodd:)

    SvarSlett
  38. Hei!
    Altfor lenge siden jeg har vært innom deg. Måtte ta en liten runde på bloggen din for å få med meg alt det vakre du driver med;o)
    Sniker med meg tre lodd i denne konkurransen og ønsker deg en strålende uke:o)

    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  39. Heii så nydelig blogg, ny for meg den.. Elsker blonder og DIY prosjekter.. Skapet og skjenken ble kjempeflotte!! god inspirasjon.. Jeg slenger meg på give awayen din og tar to lodd.. ha en god dag!

    SvarSlett
  40. I have posted on my blog about your giveaway and put it in my sidebar too.

    SvarSlett
  41. Your give aways are GORGEOUS! I am a follower already :) Thanks for the chance to win :)

    SvarSlett
  42. Hello :) Congratulations on your 2 years ~ I found your blog & giveaway from the blog Something Special, and just had to stop on over :) What a beautiful giveaway and I would love to enter for a chance win. So glad I found you :)

    Warmest hugs, Brenda

    SvarSlett
  43. I'm back to let you know that I have placed your Giveaway picture on my sidebar, with it linked right back to this post.

    SvarSlett
  44. Tar 4 lodd jeg:) (linke fb,dele linkbilde,følger,kommentar)
    Satser på vinnerlykke og krysser både ben og armer..:)
    Velkommen til min g.a. også :)
    Ha en fin kveld..
    Klem charlotte

    SvarSlett
  45. Jeg er med og tar 2 lodd. Postet denne på facebook.

    Klem

    SvarSlett
  46. Så mange fine premier! Jeg tar to lodd:)

    Cammi(cammii85@gmail.com)

    SvarSlett
  47. So lovely, so sweet, so ....everything.
    Its on my blog.
    Living far away i think there is no chance to "win" something.Doesnot matter.
    I just love your (hanging) roses.
    Love,
    Agnes

    SvarSlett
  48. van harte gefeliciteerd met je super leuke weblog, al 2 jaar lang! je maakt heel erg mooie dingen en ik hoop dat ik bij de gelukkige winnaars ben.......

    groetjes Jabevi

    SvarSlett
  49. Congratulations on 2 years! I just love all the beautiful things you have created! Thanks for the chance to win!

    ~Trisha

    SvarSlett
  50. I am a new follower and am so glad to have found your beautiful blog!

    ~Trisha

    SvarSlett
  51. I translated it in English on my blog.
    That's easier for the world wide web.
    Love,
    Agnes

    SvarSlett
  52. Wow, så flott giveaway! Gratulerer så masse med to års blogging!

    Ønsker deg en glad onsdag!
    Klem,
    AW

    SvarSlett
  53. These roses are so lovely I would really like to win! Best wishes and thanks for an awesome giveaway!
    Chanticlear1(at)gmail(dot)com

    SvarSlett
  54. I'm following in GFC!
    Thanks for a fantabulous giveaway!
    Chanticlear1(at)gmail(dot)com

    SvarSlett
  55. Klart eg vil være med å feire 2 - årsdagen til bloggen din!

    Ønsker meg 3 lodd ( kom. link. og følger)

    Ha ein fin kveld! Klem fra meg.

    SvarSlett
  56. Gratulerer så mye med bloggen som er 2 år!!!
    Jeg vil gjerne være med i trekningen av de flotte tingene du lager:)
    3 lodd på meg(link,kommentar og følger)
    Klem Caroline

    SvarSlett
  57. Klart jeg blir med :-)For noen skjønne premier ! to lodd på meg : kommentar og følger .

    Ønsker deg en fortsatt fin uke !
    Klem,Nostalgia

    SvarSlett
  58. Da blir det 2 lodd på meg:))
    Klem

    SvarSlett
  59. Ett lodd på meg :-)

    kahane43@hotmail.com

    SvarSlett
  60. merci for stopping into my blog and for your kind words. i am happy to meet you! yes...we are kindred spirits...we like the same things! Your roses are so lovely. i would be honored to have a chance to win. merci...merci!

    SvarSlett
  61. i am also a new follower....

    SvarSlett
  62. Hei hei:)

    Klart jeg vil være med å feire deg:)
    Lager du virkelig disse tingene selv?? De rosene var såå nydelige:)

    Tar 2 lodd jeg da, er følger fra før:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  63. Heia.
    Klart jeg blir med og feirer dine 2 år som blogger,gratulerer så mye. Fantastiske premier du har da,wow. Blåser tryllestøv på 3 lodd ,blååås. :))
    Klem Mette.

    SvarSlett
  64. Hi sweet friend!!! I would LOVE to be entered into your giveaway!! Thank you so much for a chance to win one of your beautiful creations ~ hugs and love, Dawn

    SvarSlett
  65. Hei søta! Selvsagt blir jeg med på din give away! Rålekkert det du lager altså! Har jo fulgt deg en stund - så da blir det 2 lodd på meg.
    Ha en fortsatt nydelig pinsehelg - håper godværet holder seg da! Klem C som drukner på østlandet..

    SvarSlett
  66. What a beautiful giveaway. I hopped on over here from Shabby Cats and roses. Would love to enter. Thank you so much!!
    Blessings~

    SvarSlett
  67. I am also your newest follower!! I love your items!!
    Blessings~

    SvarSlett
  68. What a gorgious giveaway, can you please enter me as a possible (fingers crossed) winner.

    Thanks
    Caroline

    SvarSlett
  69. I started following a few months ago and have loved every single one of your posts. Thank you for sharing your tallent and life with us.

    SvarSlett
  70. I've added your lovely button with a link ot your giveaway to my blog. Can you tell I really want your goodies :)

    SvarSlett
  71. What a wonderful giveaway..Please enter me with 3 chances..Follower,comment and I've put you on my blog..xx

    SvarSlett
  72. How very lovely! great creations, and I would be honored to own any of them. Please count me in, and thanks for this opportunity.

    Susan (NJ, USA)

    SvarSlett
  73. I am already a follower :)
    Susan

    SvarSlett
  74. For en kunstner du er!
    Jeg blir helt matt, jeg.
    Deler deg gjerne med alle mine 590 venner.
    Blir det 2 lodd da eller???

    Vennlig hilsen Guri Marie.

    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  75. Nydelig blogg! Jeg deltar med ett lodd og ønsker deg en kreativ sommer. anikris3@online.no

    SvarSlett
  76. Jeg blir veldig gjerne med, for en flott premie :-D
    Trekker 3 lodd jeg (kommentar+link i blogg og på fb)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  77. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  78. Ble skikkelig glad for å finne veien hit og enda gladere når jeg fant din flotte give away.. Utrolig flotte give aways altså!!!!

    Nå har jeg fått gjort alt! Så da blir det 5 lodd da :) Krysser fingre og tær og litt til!

    Mange klemmer fra Monica

    SvarSlett
  79. Hi my dear! What a such lovely blog you have! And what's this candy? A dream! A real dream! Your work is really marvelous! All inspires us, so that your blog is an beautiful inspiration!We don't have things like this! Well, please dear, enter me with 4 chances:
    -Love to comment here
    -I'm a follower(follower's name:Wishmade)
    -I linked this on my sidebar at "sorteios/candies", by date!
    -I've told about this on my twitter two times in the links:
    http://twitter.com/#!/WishmadeBlog/status/82547381706563585
    http://twitter.com/#!/WishmadeBlog/status/82547836037767169
    I'm spreading your lovely news there! Thank you so much for the chance to participate in these lovely goodies and for it's opened to everyone in everywhere! God bless! :D
    Follower's name: Wishmade
    Email: mahrianwishmade@gmail.com

    SvarSlett
  80. Congratulations!!!! It´s time to celebrate \o/\o/
    I'm a follower by GFC: cristmart09
    And I posted this on my facebook:
    http://www.facebook.com/CristMart09#!/CristMart09/posts/157610180975794
    email: cristmart09@yahoo.com.br
    Kisses!!!

    SvarSlett
  81. Gratulerer med de 2 år. 2 lodd til mig for kommentar og følger. :-)

    SvarSlett
  82. Hei - takk for trivelig kommentar og tips om giveaway! Dette vil jeg være med på vettu - hihi ;-)
    Siden du trekker i morgen, tar jeg bare ett lodd - og håper på det beste!

    :-)

    SvarSlett
  83. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett

koselige kommentarer.