fredag 4. februar 2011

Utfordring og inspirasjon

Siden jeg er slappfisk og  ikke gidder så mye,så henger jeg med  på denne utfordringen her. :)

Utfordringen går ut på å nevne først 4 ting jeg liker dårlig, 4 ting på ønskelisten, 4 ting jeg har gjort i dag, og 4 Tv programmer jeg ser på.

4 ting jeg liker dårlig:
1.Mobbing. En STOR kjepphest her i gården det.

2. Hybelkaniner. Jammen i huleste da. De formerer seg jo verre enn jo nettopp kaniner.Danskene har et fint ord på dem. Nullermend.  Null verdt.

3.Folk som kommer forsent til avtaler. Hvem ga dem rett til å bruke opp min dyrebare tid liksom. Lite respektfullt. 10 min er greit. Lengre? RING!

4.Søvnløshet. Enda en kjepphest. 



Så var det  ønskelisten da.
1. En gine.

2. En Roberts radio, klissete lyseblå sådansen. 


4. At  poden min  har det godt med seg selv og alt rundt han, uten at bokstavene hans bekymrer han.




4 ting jeg har gjort i dag.

1.Veldig morsomt, Kranglet med omgangsyken. :(

2.Dekorert et fotoalbum.

3.Småryddet.

4.Tegnet om huset, revet vegger og bygd vegger, flyttet kjøkkenet stuen, inngangspartiet. Bare sånn læll, bare for å gjøre gemalen panisk.Hehe.. ( han vet nemlig at jeg ikke gir meg når jeg vet jeg har rett. Og det vet  jeg nå. ;-) )



4 TV programmer jeg ser på.

1.Home show.( sikler mest på programlederen men hehe)

2. Nikita.( gammel slager i ny forkleding som slett ikke var dum)

3.NCIS eller CSI.
4. BBC Knowlegde, ser mye på den kanalen da jeg er en svamp etter kunnskap om alt nyttig og unyttig.




Bildene i dag har jeg lånt  fra peter osborn  Jeg vil nemlig  ha  nesten alt de har. Fant siden i dag. De har en avdeling i Norge. Så nå sikler jeg verre enn enn Bernerflokk i brunst.

Iiiiihhh!!!!!!!!!

Sender utfordringen videre til hvem som måtte ønske  å slenge seg på. :)




7 kommentarer:

  1. Thank you Cathrin for your visit to my Blog place and your beautifully inspiring words.
    Love all the beauty in your inspiring photos :)
    Keep inspiring all things shabby and cottage chic
    xx
    Dore
    http://Burlapluxe.blogspot.com

    SvarSlett
  2. Mye lekre bilder der:DDDD Har alltid syntes engelsk innredningsstil er koselig. På tide å dra frem min gamle Laura Asley bokk igjen:DDDD Mye kos der:DDD Håper du og familien får en flott helg:DDD klemz PS. Både, jeg, Gubben og våre tre sønner har kranglet og slåss mot bokstaver og tall i hele vår skoletid. Jeg elsker å lese, mens mannfolka mine hater det. her om dagen kom den mellomste hjem fra jobb. Han hadde vært en hel dag på LIFT-kurs, og oppdaget at det var morsomt å lære. I en alder av 24 år!!!!! Jeg lo, så jeg nesten hyla. HVER dag i 11 år, måtte jeg tvinge han på skolen!!! Selv da han gikk på anleggsmaskin-linje oppe i Hedmarken, drev gubben og jeg og ringte hver eneste morgen for å tvinge og motivere gutten til å komme seg på skolen. Og så står min voksne sønn foran meg i en alder av 24 år og sier det var morsomt på kurs, og han fikk 0 feil på prøven. Ja,ja bedre sent enn aldri:DDDDD Og oppdage at det kan være morsomt og interessant å lære noe teoretisk:DDD klemz, klemz

    SvarSlett
  3. Masse lekkre bilder her hos deg!
    En finner sååå masse rundt om på div nettsteder som en bare får såå lyst på....men har en plass, eller si råd til alt..tror ikke det:)
    Måtte hatt et digert hus da er jeg redd, men drømme litt er vel lov?

    Ønsker deg ei flott helg!

    SvarSlett
  4. Åh ja, der var det masse jeg kunne tenkt meg jeg også!!

    Ha en fin helg, Klem Anna

    SvarSlett
  5. Masse fine bilder.
    Jeg og du har mye likt,både i meninger og smak,ser jeg:)
    Er det ikke godt når en vet en har rett, når mannen prøver og argumentere,hehe!
    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  6. Hei og takk for tipset om Artwood :) Skal sjekkes nærmere ut. Den rosen du viste på fugleburet var veldig lekker. Ser du er slapp enda, er det farrangen som fortsatt har taket på deg;) ? Håper du får energien tilbake raskt. Fine inspirasjonsbilder du viser, ja, det er mye en kan ønske seg, men januarbudsjettet er litt eh...stramt her på vestlandet iallefall. Ha en fortsatt fin helg:) Klem fra fru muffins

    SvarSlett
  7. Hoi, hoi, her var det masse lekkert ja - forstår godt du vil ha alt - jeg vil også ha...!!!!

    Da må du ha en flotters lørdagskveld - kose deg masse. Selv skal jeg på venninnebesøk, og det blir nok koooos!

    Goklem til deg fra meg

    SvarSlett

koselige kommentarer.