onsdag 2. februar 2011

Romatikk i bøtter og spann

Jeg synes synd på meg selv. Snufs!
I går kveld fikk jeg  kastet farrang på meg. Den kommer alltid rett på i full fart uten sjanse for å unngå #%&&skapet. Snufs.
Natta har vært  veldig lang. Men det går nok over. Heldigvis er slikt noe som drar like fort som det går.

Planen i dag var å rydde soverommet vårt, det ehm stadig pappesker der som ikke har blitt pakket ut siden vi flyttet hit. (rødme) så det trengs. Har begynt å få oppussingsplanene for det rommet i orden også. Litt dekadens og romantikk trengs har jeg bestemt meg for. :)  Men dagens plan ble rimelig ramponert i natt. Føler meg som en utvasket og lemsete seigmann.


Så i dag blir det romantikk her  inne. Roser i bøtte og spann. Ja opptil flere på engang. For det enkle trenger nødvendigvis ikke være det beste. Man kan være litt dekadent og flomme litt over, fråtse litt. Skandenavisk shabby chic eller skandenavisk fransk landstil grenser til minimalisme til tider. Det er ikke meg.


Samtlige av disse rosene ligger i blog shoppen min. Bortsett fra den bittelille. 
Har laget enda  en par store til. Som jeg skal legge ut. Så driver jeg  å lager til noen andre produkter også. De kan ikke kalles  minimalistisk hehe...  Blandt annet denne. Den var ikke enkelt å få til i midten der. Det tok lang tid. Men den kommer  i blogshoppen.



Nå skal jeg finne Imodiumen igjen. Tudelu!

11 kommentarer:

  1. Å stakkars deg, ikke noe er vel så trist som å ha farrangen!!! Huff, god ebdring!!!

    Nei, jeg ahr dessverre ikke brodert de selv, men TUSEN takk for at du spurte, hehe:-) God bedring!!! Du må du må du må bli bra igjen, nå må du bli bra igjen...(Teigen via Marianne;-)))

    SvarSlett
  2. Hei & takk for oppmuntrende ord. Farrang?? Måtte google det uten særlig hell..er det omgangssyke på trøndersk? Fine de rosene du lager, regner med du har litt omsetning på dem siden du produserer stadig mer :) Når det gjelder farrangen, så sier jeg bare god bedring til deg også, håper den forsvinner fort :) Klem

    SvarSlett
  3. Hei du.God bedring,itj no godt å ha farrang nei,men som du si,det går fort over.....Har itj vorre te Gunda enda og sett om hu har no flott lysestake te rosen,men det bli.....nydelig den hvite;))))du e flenk ja...klem

    SvarSlett
  4. Farrang? Ser noen har prøvd å google det...selv prøvde jeg oversetteren, hihi :) Ikke noe særlig hell der heller, knis ;) Farrang betyr tydeligvis farrang!
    God bedring i alle fall :) Kjempefint det sjarmerende fugleburet med de flotte rosene dine på :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  5. Uff da,du også,jeg fikk noe dr... i går men har ikke blitt verre heldigvis. God bedring.
    Det enkle er ikke det beste for meg heller,det er jeg så LEI av å høre. Jeg er hverken mini eller maximalist,er noe midt imellom,midimalist kaller jeg det,hehe.
    Klem.

    SvarSlett
  6. Huff,farrang er no herk!
    Håper det går over i en fei:))
    Så mange flotte roser du har laget, kjempefine med mange sammen på buret.
    De er rene kunstverk:)

    Riktig god bedring, bli bra klem fra meg!

    SvarSlett
  7. Uff og uff ,,stakkars deg da... håper det går fort over igjen..

    nydelig rosett du har laget..

    Klemmer 0))

    SvarSlett
  8. Så fine rosetter du lager! Fine som pynt på fugleburet :)
    God bedring!
    klem

    SvarSlett
  9. Huffameg ! håper du er over det verste.

    Skjønne bilder hos deg og jeg eeelsker headeren din med de vakre rosene :-)

    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  10. Nydelege roser du lager!:) Kjedeleg å vere sjuk, håper du er frisk snarast;)
    Muffinsstativet fekk eg i julegåve, så eg veit ikkje kor det er kjøpt. Men veit dei har liknande på Kremmerhuset:)
    Klem:)

    SvarSlett

koselige kommentarer.