fredag 13. november 2009

Store kontraster

Det er  liksom vinter ligende tilstander  her  ute men jeg  henger  ikke  helt med  i huet  på det tullet der.  Jeg  nettopp godtatt at det er høst  ( hm jeg tror den både kom og gikk innen jeg gjorde det) så jeg  henger etter.
Det er  ikke  bare perler og  glitter  og stas jeg  liker, jeg  har dilla  på rust  også. Hestekastanjer er svært dekorative i seg selv  men nå har de fått selskap av  litt rust  i tillegg.  Jeg  elsker  kontrasten mellom røft og pent.






IMG_3284
IMG_3290
IMG_3291

Hilde heimdal har en flott  konkuranse  på gang.  Spennede saker, hun skal trekke vinner  på utpå nyåret. Lenge til men det er som hun sier, vi trenger noe å glede oss til da og.  http://hildeheimdal.blogspot.com/
Det er  jeg så absolutt enig  i.  =))

Jeg  har nettopp hatt verdens  herligste besøk. Noen ganger går det en tid  mellom man ser folk.  Da  er det utrolig deilig  å kjenne følelsen av at joda kontakten er der like sterk om  ikke sterkere. Slike venner er utrolig  mye verdt. Så nå skal jeg smile  så ørene faller av resten av denne dagen hvert fall.  =))
Det er endelig fredag  igjen. Her dufter det  nå pinnekjøtt  i huset. Jeg gleder  meg  skikkelig  nå altså. Lenge siden sist.
Ha en flott Fredags  kveld  og en riktig  deilig  helg.
Tudelu!




7 kommentarer:

  1. Hejsan!! tack såå mycket för din gulliga kommentar hos mig fint du har det.. kommer tillbaka till dig..massa kramar sussie

    SvarSlett
  2. Lekre bilder. God helg til deg og.
    Klem kristin

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder, rust kan være virkelig så flott..
    Koselig med besøk, vi bor ett stykke fra familie og venner og har en bakke som ikke ligner grisen, så vet godt å verdsette ett besøk.
    Klem Kristin

    SvarSlett
  4. Hmmm, nydelige bilder. Me like, selv om jeg har problemer med å lese teksten med skrifta di desverre ;)

    God helg videre!

    SvarSlett
  5. Hei navnesøster (nesten)! Takk for hyggelig kommentar hos meg! Hyggelig at du liker bloggen min - det er alltid fint å få slike meldinger! Jeg likte beskrivelsen av deg, og "life is like a box of chocolate..." Det er slik jeg ser på livet også, og at man må passe på å nyte de godbitene man får!

    En god søndag til deg!

    Klem Cathrine :-)

    Ps. Jeg synes skriften din er lekker!

    SvarSlett
  6. Hei, og takk for koselig besøk på bloggen min!!
    Angående mal, bare send meg e-postadr. din, så kan jeg sende den til deg :o)

    Herlig blogg du har, så her kommer jeg gjerne igjen..

    Fortsatt herlig søndag til deg!

    Klem

    SvarSlett
  7. Hejsa...
    1000 tak for din fine kommentar på min Blog,
    det varmer så dejligt.
    Wooow... så mange fine billeder du viser, de er lige til et par postkort:-)
    Super flotte kontraster:-)
    Forsat god Søndag.
    Kram Dorthe

    SvarSlett

koselige kommentarer.