onsdag 5. august 2009

En dronning verdig

Jeg  har ikke særlig tid til å gjøre slik akkurat nå.
63343W
Mest  ute  i haven og styrer. Hvordan det går med nyhaven min kan du se her. Så det svinger dårlig i malepenselen for tiden og jeg drømmer bare om ei hengekøye.
Men det er  kjekt  med drømmer da. Og  malepenselen går ingen vei. Den finner  jeg igjen når det styrtregner.
Mormor var innom her om dagen. Det er en stund siden sist og siden det har  jeg vært flittig maur inne. Hun ble litt rar i fjeset når hun fikk se  kongen min.
Jeg så hun tenkte, nå har det rabla  helt for henne. Hva skal hun med en morken konge på veggen og selv om rammen er  malt er den jo ikke hel.
Hun må bare  lure. Jeg digger kongen min jeg.  En dronning verdig. Passe blank og shina  på overflaten men litt lurven under.
IMG_2112
Tudelu!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

koselige kommentarer.