onsdag 7. desember 2011

Flere roser og enda mere rot. Moore roses and even moore mess

Juhu!

Takk for den kjempefine responsen på julemarkedet mitt. Det er så artig  å lese. :) I dag kommer  jeg  og frister enda  mere.  Jeg har laget flere lysfat roser.De ble det stor etterspørsel på, men jeg hadde  bare ett sett. Nå har  jeg to sett til. De er laget i hvit chiffon. Så har  jeg to store roser. En med heng og en uten.  Den uten er så fin som den er, og  jeg synes ikke at det  passer med  heng til den både pga utseendet og matrialet jeg brukte stemmer ikke overens med blonder. Synes den ble skikkelig tøff jeg. :)


Lysfat rosene.


Stor viktoriansk inspirert rose.Ren hvit. Blondene som er brukt ytterst er typisk nordisk romantikk.



Den tøffe rosen. Denne er creme farvet. :)




Begge rosene er store. Tøff rosen er ekstra stor. Den henger på toppen av et stort fuglebur så da skjønner dete vel størrelsen.:)
Du finner dem her.

Snøen har  kommet til trøndelag nå.Seks uker senere enn i fjor.Det er veldig mye. En venninde avsluttet hagesesongen for en uke siden. Utrolig.Jeg kunne ha gjort det  jeg også, men jeg er slik en frossenpinn. Så jeg  avsluttet to måneder før jeg egentlig trengte det. Like greit, lurer på hvordan skuldrene mine  hadde vært hvis  jeg fortsatte  å grave? :-I
10 liter grunning kom i hus i går. Må begynne  å grunne mdf platene i dag.Jeg gruer meg. Det blir å bite sammen tennene og ta det pø om pø forsiktig. Det er godt med tid igjen til jul enda, men jeg vet av erfering at de ukene har alltid sjumils støvler.  Ikke en eneste julegave i hus enda. Jeg prøver å lage i år. Ungene blir det jo noe annet med da. eller skal jeg gi tenårings gutta en rose i gave  på pur F? Moahahahaaa:)))
Hadde tatt seg ut. Hadde så likt å se de lange trynene-. Haha!!! :-D

Kremt ble  litt fanden i voldsk her nå. Fnis...:-)

På tide  å rydde  litt hus  igjen. Pyton å rydde for tiden,. Jeg aner jo ikke hvor jeg skal gjøre av noe som helst jo.   Soverommet vårt er fylt opp til bristepunktet enda jeg har bært mye ned  i kjelleren. Mye kunne vært ryddet, men jeg ligger sørgelig bakpå nå pga skuldrene. Jaja viktigs å bli frisk. Etter det kan jeg prøve på å være husmor heltinne. Vi får nå se  på det da hehe... ;-)
Det kommer  oppdatering på kjøkkenet snart. Jeg MÅ rydde og sytematisere mere her nå. Yak! Freit å få på grunninga også.Akkurat nå står den brune isolasjonen i stil med 70 talls gulvet. Det er til å spy av.  Blæh!

English

Moore temptations for you.  Both roses are large. The one that is pretty ruffed without hanging laces because I found it unessisary and not good.  The small roses  in white chiffon is meant to be on a tray with candles.Of course you can do whatever withthem but not hang them.

You find them here.

The winter have arrived the last 24 hours. six weeks later than last year. That is unbelivable.Last year it was naughty early though.
My kitchen renovation/building will soon be  updated. My house  is such a terrible mess. tidying up is a nightmare when I have no place to put things. Our bedroom is filled to the brim. Not nice. I have to start painting the walls also.I must be very careful with my shoulders now because of the infection, but just a  little bit at the time is better then nothing. Glad it is so long till christmas yet, but I know the last weeks will go much faster than I like. Wll I'd better go tidying now. See ya!




10 kommentarer:

  1. Wow, så nydeige roser. Den i ramma var kjempefin.

    Klemma

    SvarSlett
  2. Enig med Bente.Dei øverste rosene var såå skjønne og rosa i ramma var aldeles nydelig! :))

    Klem

    SvarSlett
  3. Nydelig , rett og slett nydelig ...har inntrykk av at alt du tar i blir til gull :))) Du lager utrolig mye vakkert :))

    Adventsklem fra ho Babsy :)))

    SvarSlett
  4. Du er bare så flink,så lekkert alt du lager...blir målløs rett og slett:)
    Toveklem:)

    SvarSlett
  5. Such beautiful flowers and I love the frame.
    I hope you feel better soon,
    Merry Christmas!

    SvarSlett
  6. For noen herlige roser!! Helt vidunderlige..
    Ønsker deg en fin fin helg!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  7. They are quite beautiful, very romantic.

    SvarSlett
  8. Heisann ...så vakre roser...blir helt mo i knærne jeg. Jeg har vanskeligheter med å få lest innlegg hos deg...den flytter seg mega sakte nedover. Bare din jeg har slike problemer med... men jeg prøver igjen. :) Ønsker deg god bedring og en koselig adventstid.

    SvarSlett

koselige kommentarer.