tirsdag 6. september 2011

Keep calm....

Juhu!!

Denne dama  her er sliten. Siden jeg  kom hjem i går morges har  jeg  ikke fått gjort et  plukk. Så trøtt. Det ble maraton løp i helga på Nesna.På Fredag  tegnet jeg grunn design for 4 hager. Startet Lørdag med  å holde foredrag  i 1,5 time for så å tegne to hager til. Da var hodet temmelig blanko etterpå kan man trygt si.


Så i dag blir bildene  mine  uten en rød tråd eller sammenheng. Bare  detalj bilder fra  hjemmet  mitt. Hodet har  inntatt klar til ferie og spa og alt som godt er, eneste gode  i så måte er enten sofaen eller senga. ;-)



Vel det finns  jo verre da.
Nesna er en flott  plass  har  jeg  i alle fall funnt ut, og folka er  herlige. ost og vin på Lørdags kveld, hæ hæ som vi flira.:)


Så nå er det Keep calm carry on som gjelder.  Blir en del reising  på meg fremover nemlig så jeg får  coolen litt mellom slaga.:)



Som foreksempel sying er avslappende. Her er en rose ble bestilt og allerede  har fått ett nytt  lykkelig  hjem.:)



Siste bildet ble et myrsnipe bilde. skryte bilde av  yngstemann. Eneste interiør relatert er  at  han sitter  i stua. ;) Kjekke gutten min. 179 høy og  konfirmant til våren. Tsk tiden går. Nå  skal jeg søle bort litt til med en dupp på sofen tror jeg.


snx!


I am pretty tired after doing a  intensiv garden design weekend were I drew for 6 gardens  + did a 1,5 hour presentation. Wine and cheese  party on top of that as well. I am pretty lazy so my pictures today does  no really have any purpose. Bits and pieces really. One  of my roses( this one is sold)  Keep calm carry on, intetion: do that! A couple of  pict from one of my cupboards and I think pretty obvious my beloved son who is getting so tall and big. So strange. 
No I am of to the sofa for a nap. Zzzzz..

Snx!





8 kommentarer:

  1. Skjønner du er sliten,så det er deg vel undt en dupp på sofaen.
    Tegne 4 hager, det er imponerendes!
    Høres ut som du har hatt en fin tur.

    Klem Synnøve

    Nydelig sønn du har. han må du passe godt på, for jentene står vel i kø:-)

    SvarSlett
  2. Ikke rart at du er sliten med tanke på alt du har gjort. Herlige bilder av ditt vakre hjem, og gutten din var jo helt skjønn da. ♥

    Ha en avslappende og fin høstkveld ! :)

    Klem Anette

    SvarSlett
  3. Jammen har du lov å være sliten etter et sånn maratonløp,men det hørtes da koselig ut!
    Ta en velfortjent hvil og kos deg !
    Knallfin rose..sukk..
    Flott ung mann !!!!
    Klem Anne

    SvarSlett
  4. so pretty...your photos. i pinned some to my boards! your son is sweet...have a nice nap!

    SvarSlett
  5. Hei Line Cathrin :)
    Tusen takk for koselig kommentar ღ og kos at
    du tenke på meg når du dro med hurtigruten
    forbi meg her i Brønnøysund ღ fint innløp ja?
    Hørtes ut som du har hatt en kjempefin tur og
    med masse å gjøre - det er jo kjempebra :) Ta
    deg en velfortjent hvil, slapp av og kos deg ღ
    Flotte bilder her også ღ Ønsker deg en fin, fin
    dag videre, stor klem fra Mette

    SvarSlett
  6. Visste ikke at du drev med hageplanlegging,,,,!
    Spennende!Er det jobben din?
    Lykke til videre!
    En flott ung mann!
    Har et fosterbarn på nesten samme alder,,,snart 1.90 høy og 47 i sko,,, ;o)
    Kosa deg!
    Goe klem !!

    SvarSlett
  7. Hi Line Cathrin,
    thanks for sharing your beautiful pics!! Have a nice nap and a lovely evening.
    Hugs,
    Marie

    SvarSlett
  8. Heia Line Cathrin :)
    Nydelige detaljbilder du viser å kjekk gutt, har også konfirmant til våren så det blir nok å henge fingrene i når den tid kommer :)
    Artig at du har vært på Nesna, har mange venner pluss min svigerinne som har gått på skole der :))

    Håper du får en avslappet helg og kos deg med syingen
    Klem Mette :))

    SvarSlett

koselige kommentarer.