onsdag 13. juli 2011

Indulge me in blue-Hengi meg til blått

Blått er så vakkert synes jeg. Jeg blir helt syk inne meg av ønsker når jeg ser så vakre ting Tenke seg til et hus som bare var mitt uten tanker for mann og barn. Sukk det er  lov å dagrømme hva jeg ville hatt.

Blue is so pretty. I almost get sick of  seeing so pretty things. Imagine a house that is only mine, without man and children. Sigh oh those daydreams. It is alloved to dream what I would have wanted.


Drømme kjøkkenet. Dream kitchen

For et skap. Bakveggen får virkelig de fine servisene til å poppe frem.
What a cabinet. The back wall really emhazise the wonderful collection of dinnerware.




Sommerdrøm.

Summer dream.



Sukk!

Sigh!



Så vakre og praktiske brikker. Alt  i ett.Perfekt!

So beautiful and practilcal coaster. All in one.Perfekt!



Romantisk på veggen også.

Romance on the wall.


Fantastisk brødboks.

Fantastic breabox.


Selvfølgelig!

Of course!



Ja takk!

Yes please!



Hyller med de vakreste bokser. 

Shelves with those pretty cansters.



Til dill og dall.

For my nick nacks


Bedroom -soverommet



Sikler vilt!

Drooling!


Trenger en kommode til å legge drømmeklærne i.
Need a gorgeous drawer to put my dream clothes in.


En klokke som  får tiden til å stå stille.

A clock wich  makes time stands still.



For de  lekreste smykker.
For my beautiful jewelery.



Zzzzzzz...



Må ha denne også.
Another must have.

Detaljer undt om i huset.
Little details around the house.





Kan ikke få nok fulgebur.

Cant get enough of birdcages



Så vakker ramme.
Such a pretty frame.


Og enda en til
Yet another one


Blomster om vinteren når hagen sover.

Flowers for the winter when my garden sleeps.





tTil meg fra meg!
For me from me!


Vakre fuglereder året rundt.

Beautiful nest all year round.




Små ting

Trinckets



Mitt

My


Min

My 




5 kommentarer:

  1. Å sukk...her var det mye vakkert...forstår godt at du drømmer om alt det vakre blåe;)...elsker blått jeg også:)
    Ønsker deg en nydelig kveld,klem Hanne

    SvarSlett
  2. I love everything!! That bed and the credenza....wow!

    You are too funny! My sister goes on "vacation", she has her husband take everybody away for the weekend so she can be allllll alone in the house!
    Peace and quiet!!

    SvarSlett
  3. Dear Line Cathrin,

    Yesterday i've had a nice envelop in the mailbox! Whoehoe!!!! It was you're gift!!! Thank you very much, i love it!
    Now i'm bizzy with my shop and organice an winterfair but when i have a nice moment, then i'm gonna use you're nice decorations for an old bottle, or an chandelier or an cookiepot or an.... whell... you will see....
    I will post it on my blog!

    Thank you very much!

    By the way... i love your post with all these nice soft colors, i love the blue and green stuff!

    with a lovely greeting,
    Monique

    SvarSlett
  4. Herlige bilder og fantastiske blåfarger. Sommerhilsen fra Sigfrid som farter rundt omkring i Europa

    SvarSlett
  5. Be still my heart. So many beautiful blues.
    LOVE the furniture!!! and everything!

    blessings
    barbara jean

    SvarSlett

koselige kommentarer.