lørdag 25. juni 2011

Give aways,midsummer and very important message to the winners!!!

 First! Do NOT  send to my google contected mailadress, it is hacked and closed. A big problem that, witch I am trying to solve. Send to Shabbylishious(at)hotmail.com  (at) is short for @. That is the correct one. sorry I forgot the hotmail part.
Dont want to write all in the post. I have  been hacked once.Thats one time to much.


Det er mange flotte give awayer nå.Så nå skal jeg forøke meg på vinnerlykken selv. Alle bloggene  jeg nå hiver meg på give awayen til nå er kjempefine. :)

Mettes hus og hjem har en veldig romantisk en på gang.


Villa Tverrteigen har  noen uberlekre premier.



Så var det Cosmos Se så kjekke premier. Må prøve  på de også:)




Midtsommers!. Akk ja tiden går fort, litt for fort på sommers tid. Vi trøndere er slett ikke forunt noe godt vær i år, i alle fall har Mai og Juni vært helt elendig. 
Jeg har fått i orden macrokameraet mitt nå, så nå skal det  jammen meg bli macro bilder  igjen. Det gleder jeg meg veldig til.  Hvis du har lyst på en titt inn i blomstenens magiske hemmelige verden så kan du titte i Flickr albumet mitt.  Det er flere albumer der. En ekstra morsom en er den som er kalt Hotties. 
Mange morsomme kommentarer under bildene der. Hehe:))

Jeg har fått ferdig størstemanns rom i dag. Lisepias rom er skuret ned og ryddet. En boks med  inntørket Ananas i vindusposten sto igjen siden påskeferien. Akk ja. Vel disse tenåringene er noen rotehuer. (Himler med øyene) Vel jeg må kikke igjennom det rommet oftere. Ligger liksom bak podens rom så man må igjennom det, og da er det et rom som er lett å glemme. Forøvrig så er podens rom også skurt ned. Gangen trappen og hallen ser ut som ragnarokk og bombenedslag. Vel slik blir det  når begynner med  å rydde  i skuffer og skap før man tar det overfladiske. Alle syndene, konsekvensene av  skippertaks rydding før besøk får man igjen for. Lærer jeg? Nope! Vel nå rydder jeg så mye at det bør blir ordnings. I alle fall til neste sommer. Moahaha! ;-D

Siden det er midtsommer blir det bilde av en hagekultivar av Sankthans blomst i dag. :)



Kvirrevirrevitt!


7 kommentarer:

  1. God morgen Line, men er dette en mailadresse??..skal prøve..

    SvarSlett
  2. Hei igjen,jeg vet det er kort for @, men denne mailadressen får ikke jeg sendt noe til, det er jo aldri alfakrøll i en mailadresse...

    SvarSlett
  3. Hi my dear! Wow, just to say I've tried to send you an email so many times!!!... My email is from Gmail and all the times when I click in the button "send" it appears a message telling "Couldn't send your email because this email address is incomplete". It seems that all the emails usually to have after the @ two words at least. For example: ...@gmail.com There's 2 words after the @ and your email address have only the "com" after the @ So, I can't send any email to you because of this. Pleeaaaseee, my dear Line, send us an email, so we could answer in response of yours. And let me tell you I'm so and so happy by having winning your candy. Thanks, my dear! God bless you so much!
    Mahrian

    SvarSlett
  4. Hei Line, denne mailen virker ikke. Har prøvd både med og uten krøllalfa, men jeg er redd dette ikke er en mailadresse...

    SvarSlett
  5. Jeg tror sannelig det gikk til slutt:O))

    SvarSlett
  6. Haha Ja jeg oppdaget ikke mangelen. Sorry.
    The amil adress in correct now.Sorry I missed the hotmail part.I blame it on the lack of enough cofee;D

    SvarSlett

koselige kommentarer.