lørdag 1. august 2009

Leketøy for voksne jenter

Den helga her holder på å gå fullstendig opp i røyk og støv.
Vi har leid  gravemaskin for å grave  ut en god del av haven. Men nå skal jeg  ikke snakke om have her, men jeg måååå bare vise et skrytebilde. Nå har  jeg lært no nytt,  det er såååååååå moro. Det er  ikke  bare gutter som får ha stort leketøy. Vi jenter kan vi også.
Psst! Mens  jeg gravde laget gemalen middagen.
Gliseeeeeeeeeeeeeeeer!


IMG_2259
IMG_2263

Sååååå stolt!!!  ( danser jenka  på bordet)  Tam ti tam ti tam!!!

Har  ikke  bare blomster  i haven. Men en del dill dall av rette slaget hører selvsagt med. Blomstene blir jo bare enda finere av slikt.

IMG_1188 IMG_0947
IMG_1089

Nå skal jeg  krype  opp i sofaen. Føles som jeg  har vært igjennom en ukes salsa kurs  på en time. Godt rista i sæssen mao.

Fortsatt  god  helg!

Tudelu!




5 kommentarer:

  1. Så flott blogg du har!
    Har laht meg til som følger!
    Maia

    SvarSlett
  2. Heisann :)
    jeg fant deg inne hos Nina..
    Flott blogg du har og her kommer jeg tilbake :)

    Ha en fin søndag
    Klem,Kari

    SvarSlett
  3. Du er bare tøff, kjører gravemaskin:)))
    Drivhuset ditt høres ut som en drøm.
    Så fine hjerter,ja alt du viser frem er fint.
    jeg og du i drivhuset det hadde vært noen fine neliker det:))

    Ha ei fin uke

    SvarSlett
  4. Du verden, gravemaskinkjøring!? Ja du er vel ikke trønder for ingenting ;-) Her inne skulle jeg vært for lengst. Eller rettere sagt, jeg har vært og t.o.m skrevet, men blogspot hadde ikke dagen og alt forsvant, og da husket jo ikke jeg hva jeg hadde skrevet, he-he... Du tar så fine bilder, blir rent misunnelig, og så er du så flink å legge igjen hyggelige kommentarer, og det setter jeg utrolig stor pris på :) Lykke til med hagen, og måtte uka bli fin både i nord og syd! :)

    SvarSlett
  5. Tihi....!
    Ja, vi må da prøve vi også!!
    (men litt problemer med å slippe til her, for guttene står i kø...!)
    PS ser at Bakker har 'Dot.com'-liljen!! :) Herlig!

    SvarSlett

koselige kommentarer.