lørdag 18. juli 2009

Mitt nye bord

For en stund siden fant jeg et flott gammelt bord  hos Containergirl på Stjørdal. Jeg  har arvet en sofa fra  min oldemor som krever sitt bord. Og dette  passet alldeles  utmerket. Det trengte dog  en solid dose kjærlig hånd. Jeg har slipt og pussa  og banna  over gammel lakk. Malepenselen og  pussepapiret fikk svingt seg skikkelig. Men jeg synes resultet ble bra. Sofaen mangler  å trekkes  om. Den har  kun fått  maling der det trengtes derfor tok jeg ikke noe  oversiktsbilde.

Bordet slik det så ut  kan sees  her i Gundas innlegg den 22 mai.
Jeg ble veldig fornøyd med resultatet  og det var virkelig  moro å gjøre det.
P7120038 P7120040
Min svigermor hadde spisestue møblemet  i samme stil. Hadde vi bare hatt plass den gang det skulle gies videre så hadde det  nok stått  her fint  pussa  opp. Nydelige detaljer på bordet synes jeg.

P7120041

Nå ser det  ut til at gemalen har  pizza klar, det er  jo Lørdag, det er vel på tide å pakke bort malepenselen for i dag.  Jeg  har veldig mange oppussingsprosjekter  i gang  her nå.





1 kommentar:

  1. Bærre lækket. Det bordet sto det navnet mitt på også gitt. Helt i min smak, og du har sannelig fått det til. Me like very much !!!

    Klem fra Marit

    SvarSlett

koselige kommentarer.