lørdag 25. juli 2009

Litt fra stua

Her er litt av det jeg har pusset opp i det siste.
Lysestakene var mørk brune,, bordet fant jeg slitent men i god stand hos Container girl, boksen fikk jeg av gemalen, noe han hadde funnet  på jobben, den var mildt sagt sliten og stygg. Speilet fra forrige innlegg  kan også sees såvidt,  og så er det en bilderamme som har fått en liten renovering  og et nytt motiv.
Speilet  har hengt på hytta vår siden tidenes begynnelse, men jeg trenger strengt talt  ikke  helfigur speil der,så det ble med hjem. Det har kun fått en vask.
IMG_2088

IMG_2089

IMG_2090

IMG_2091

IMG_2094

IMG_2100

IMG_2107

IMG_2105

IMG_2110

Her er  mange små minner samlet. I skuffen på bordet  ligger mine blonder, noen heklet av  min oldemor og tippoldemor, noen funnet  på loppis og noen fått.
Den store boken er et ekstra  kjært  minne fra min morfar. Rebecca heter boken og er en romantisk men tragisk historie som ha sa jeg burde  lese.
Valmuekapslene har flyttet  med  meg fra gamlehaven.
Den lille lykten er et kjært ferieminne fra en deilig tur til gode venner  i Danmark for to år siden.

De små hjertene har  jeg  laget selv. Jeg elsker å lage hjerter av alt mellom himmel og  jord.




2 kommentarer:

  1. Se der var det vakre bordet ja og så fint alt her passa sammen da!!! Må si du står på , artig ;)
    Nå har jeg fått lagt denne bloggen i blogglista mi så kommer ejg tilbake!

    Ha en flott dag, men æsj som d regna....

    SvarSlett
  2. Kjære vene så flink du er med oppussing!
    så masse vakkert da:)Jeg har også to store brune lysestaker som kanskje ville tatt seg bedre ut som hvite?
    Det bordet var toppers:)
    Ha en fin kveld og kos deg masse!

    SvarSlett

koselige kommentarer.