torsdag 25. november 2010

Og de kom som en virvelvind

Og forandret trappeoppgangen vår på to!! timer.
Min mor og stefar  + min samboer brukte kun to timer på dette. Det gjelder også gangen oppe som ikke vises  på bildene. Lyset  i gangen ble umiddelbart forandret. Det er som et stort lys inne i huset. Tenk så fint det blir til slutt. Ååå som jeg gleder meg.


Klokken 18.10


20.00


Magikere! Jeg ble bare skuflet  unna  med beskjed  om å slappe av. Jeg gikk og stekte vafler som gikk ned  på høykant  etterpå. Dillet litt med alle  mine små oppussings prosjekter. Koste  meg. Så hektisk som denne siste uken har vært så fortjente jeg jammen meg dette. Så deilig å se ting blir gjort så fort uten å gjøre noe selv. Himmelsk!!!!!

Så sant så sant.



4 kommentarer:

  1. Hei på deg!
    Da fant jeg frem til bloggen din! Har ikke kunne nå tilbake til deg via kommentarene du har lagt igjen hos meg, da jeg får beskjed om at "profilen er ikke tilgjengelig" - sånn har det vært lenge nå! Fant tilbake til deg via å google profilnavnet ditt - heldigvis :o)

    Tusen takk iallfall for koselige meldinger du har lagt igjen hos meg, og nå vet du altså grunnen til at det har vært stille fra meg...

    Ha en fortsatt fin kveld og en flott adventshelg!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  2. I all verden er ikke profilen min tilgjengelig. Det ante jeg ikke. Hvor i all verden fikser jeg det da.
    Koselig å høre fra deg igjen. Ja haha jeg vil tro du fant nok oppslag på lineca ja LOL! =))

    SvarSlett
  3. Du verden, så deilig med lys nymalt trappeoppgang! Vår skulle også vært tatt men det er et vågestykke av en annen verden... Har ikke slike akrobater i familien som du har

    Lysekrona ja... det er en ekte Bohus! Flott skjønner du ;-) Tror den heter Orus, men vet ikke om den eksisterer mer. Vi kjøpte den på salg til under tusenlappen, men tidlig i høst så jeg den faktisk til 499,-

    SvarSlett
  4. Så flott gangen din blir.
    Kjekt med hjelp til oppussingen.
    Ønsker deg ei fin helg
    Klem

    SvarSlett

koselige kommentarer.