søndag 28. november 2010

Demolition advent

Man skulle  jo tro at det  å fikse  og dekorere til jul var en kun en hunnkjønn syssel. Men den gang ei. I går kveld begynte jeg på advents lys dekorasjonen min. ( Jadda sent  jeg vet, men oppussing er prioritet numero uno her nå)
 Jeg ante fred  og  ingen fare der jeg satt  og demonterte en krans  jeg  laget for  flere år siden. Sullet  med  mitt, kikket  litt på Tv.Huset  var stille  og rolig. Alle sov. Trodde  jeg.
Plutselig fra  intet, fra  mørket under sofaen kom en skygge  i lynende fart  og  landet  midt  i kransen.



Hva  i huleste! Joda Timini hadde spottet at  det  var ting som beveget seg  morsomt på bordet. Er  det noe langt og tynt  og i bevegelse, så kan man nesten banne  på at  han vil komme.


Action katten.

Hm hva er dette?


Dette  var  morsomt. Demolition cat  in action. Yay!

Hvor skal jeg begynne??



Mums, mums, knask ,kansk...



Multitaskende demolition cat. Tv'n sender  noe interresant  også...


Back to "work"




Nei nå altså. Æsj dette  var  i grunn kjedelig. Pirkearbeide får mora stå for. Legger meg  her  jeg.

Hva glaner du  på?? Overlegen..


Bli med  på Kattebloggers adventspus utfordring.


Sånn går no dagan frem mot jul. Dekorering foregår på nattestider. Her  må de fleste timer benyttes for  øyeblikket.

9 kommentarer:

  1. Herlige bilder!! Du skulle vært med på advendtspus konkurransen!
    www.katteblogger.blogspot.com

    SvarSlett
  2. Ja det skulle jeg vist ja. Skal få ordnet det. :)

    SvarSlett
  3. Hehe....
    Jeg har en demolition-sønn for øyeblikket!
    ;)
    Akkurat sabotert søndagsmiddagen!

    SvarSlett
  4. hehe,morsom historie.
    På avd jeg jobber har vi katt.Han hoppet plutselig inn i nederste hylle i bokhyllen under rapporten i morges. Brukte labbene for og fjerne papirene som lå der. Der la han seg til og sove. Ha nhar aldri vist interesse for bok hyllen før.
    ha en fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  5. Hehe, det ble jo rene tegneserien ut av dette =)

    SvarSlett
  6. Hei igjen, så hyggelig at du likte bokstavene =) Ja, "HOPE" kan jeg lage. Bare mail meg navn og adresse på saligelavendel@yahoo.com så mailer jeg deg tilbake =)

    SvarSlett
  7. Hyggelig at du finner noe du liker hos meg =)

    SvarSlett
  8. Hei på deg!
    Jiippiii, nå fungerer linken til deg :o)

    Så herlige bilder av skjønne pusekatten din - må jo få være med på morroa han også;o)

    Nyt adventsdagene!!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  9. He, he - herlig!!! Digger katter og hvor selvopptatte de er! Ligner mistenkelig på vår pus det der.. Hi,hi!

    SvarSlett

koselige kommentarer.